2 Feb 2017

Bismillah.

Hari ni last day urut.

Tapi lepas tu sakit kepala yang hamatnya!

Anak anak ibu balik sekolah je meluru adik, berdenyut nyut kepala ibu.

Ayah yang tabah pun bawak anak anak keluar bermain dalam jalm 3 petang.

Dahlah belum decide nama adik. Huhu

Insya Allah nama yang tak dapat nak bagi tu kita pass baton pada adik awak ye, hana πŸ˜…

Hari ni dia mintak perhatian lebih sikit masa ibu urut, best ye nak kena urut?

Apa de hal pakai seliar tido masa rock climbing

New achievement abang Aliff πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ sukses naik basikal tanpa roda kecil

Panas je ibu tengok gambo engkorang ni, hins hins

Tak pasti lah apa memori anak anak ibu masa ibu pantang. Maafkan ibu kalau anak anak rasa terkurang kasih sayang. Ibu dah cuba yang terbaik tapi limitasinya kesihatan ibu sayang.

.

Ibu sayang ayah dan anak anak β€οΈπŸŽ‰

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s